Hazánkban még kevésbé ismert sajátos online marketing stratégiával ismertetünk meg titeket, ami a gerillamarketing kifinomultabb technikája. Mi is ez a reklámozási forma? Hogyan működik? Mire használhatjuk? Hogyan tudjuk rendezvényünket ezzel a technikával még nagyobb körben terjeszteni?

Ma már az internetezők köre egyre jelentősebb piaci erőt képvisel. Az internet kiváló lehetőséget jelent a kommunikációra, hisz ott könnyen megtalálhatók azok a hálózati csomópontok, online közösségek, független fórumok, csevegőszobák, ahol a célcsoportunk „rejtőzik”.
Ez a módszer szakít a hagyományos kommunikációs metodikákkal, és egészen más módon juttatja el a reklámüzenetet a fogyasztóhoz, mint a klasszikus média.
Ez a technika az internetezők figyelmét a termék online reklámjára irányítja, videó megosztó oldalak, fórumok, honlapok, blogok vagy chatszobákban történő társalgások segítségével.
A megbízottak mintegy „idegenvezetőként” kísérik végig az internetező személyek útját, a termékkel való találkozásig.
A reklámüzenet befogadóinak szerepe, hogy megnézzék és továbbítsák az üzenetet minél több további fogyasztónak.
Alkalmazási területei, hogyan futtathatjuk föl a nyilvános rendezvényt:
Internetes reklámvideó terjesztés:
- Első és lényeges szempont, hogy a rendezvény reklámja költsé
gmentesen lehet jelen az online felületeken.

- Bármikor megnézhető, nincs reklámblokkhoz kötve.
- Kiemelkedik a médiazajból.
Célja: minél nagyobb nézettséget generálni, köztudatba helyezni az adott reklámvideót. Egy kampány során több tízezer egyéni látogatóval képes növelni ezen videók nézettségét.
Működése:
Az elkészített videót feltöltik a legnépszerűbb videómegosztó oldalakra, ahol terjesztik, felszavazzák és kommentelik a videót → hyping
Microsite terjesztés:
Cégek számos esetben készítenek microsite-ot, pl. nyereményjátékok, akciók, rendezvények, új termékek esetében.
Célja ez esetben is, hogy az adott rendezvényt a leglátogatottabb online oldalakon népszerűsítsék, hogy a microsite minél több felhasználóhoz eljusson → seeding.
Fórumozás:
Folyamatos beépülés a kiválasztott fórumokba, ha kell, új topikok létrehozása (napi több száz hozzászólás). A rendezvény megismertetése dialógusok kialakításával. Cél a téma köré a lehető legnagyobb közösségi életet generálása. Olyan fórumokon jelenik meg, amelyet az adott célközönség előnyben részesít.
Íme egy újabb lehetőség, hogy minél többen vegyenek részt eseményeden!
A bejegyzés trackback címe:
https://multeam.blog.hu/api/trackback/id/tr721502762
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.