Hazánkban még kevésbé ismert sajátos online marketing stratégiával ismertetünk meg titeket, ami a gerillamarketing kifinomultabb technikája. Mi is ez a reklámozási forma? Hogyan működik? Mire használhatjuk? Hogyan tudjuk rendezvényünket ezzel a technikával még nagyobb körben terjeszteni?

 
Ma már az internetezők köre egyre jelentősebb piaci erőt képvisel. Az internet kiváló lehetőséget jelent a kommunikációra, hisz ott könnyen megtalálhatók azok a hálózati csomópontok, online közösségek, független fórumok, csevegőszobák, ahol a célcsoportunk „rejtőzik”.
 
Ez a módszer szakít a hagyományos kommunikációs metodikákkal, és egészen más módon juttatja el a reklámüzenetet a fogyasztóhoz, mint a klasszikus média.
Ez a technika az internetezők figyelmét a termék online reklámjára irányítja, videó megosztó oldalak, fórumok, honlapok, blogok vagy chatszobákban történő társalgások segítségével.
A megbízottak mintegy „idegenvezetőként” kísérik végig az internetező személyek útját, a termékkel való találkozásig.
A reklámüzenet befogadóinak szerepe, hogy megnézzék és továbbítsák az üzenetet minél több további fogyasztónak.
Alkalmazási területei, hogyan futtathatjuk föl a nyilvános rendezvényt:
 
Internetes reklámvideó terjesztés:
-          Első és lényeges szempont, hogy a rendezvény reklámja költségmentesen lehet jelen az online felületeken.
-          Bármikor megnézhető, nincs reklámblokkhoz kötve.
-          Kiemelkedik a médiazajból.
Célja: minél nagyobb nézettséget generálni, köztudatba helyezni az adott reklámvideót. Egy kampány során több tízezer egyéni látogatóval képes növelni ezen videók nézettségét.
Működése:
Az elkészített videót feltöltik a legnépszerűbb videómegosztó oldalakra, ahol terjesztik, felszavazzák és kommentelik a videót → hyping
 
Microsite terjesztés:
Cégek számos esetben készítenek microsite-ot, pl. nyereményjátékok, akciók, rendezvények, új termékek esetében.
Célja ez esetben is, hogy az adott rendezvényt a leglátogatottabb online oldalakon népszerűsítsék, hogy a microsite minél több felhasználóhoz eljusson → seeding.
 
Fórumozás:
Folyamatos beépülés a kiválasztott fórumokba, ha kell, új topikok létrehozása (napi több száz hozzászólás). A rendezvény megismertetése dialógusok kialakításával. Cél a téma köré a lehető legnagyobb közösségi életet generálása. Olyan fórumokon jelenik meg, amelyet az adott célközönség előnyben részesít.
 
Íme egy újabb lehetőség, hogy minél többen vegyenek részt eseményeden!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://multeam.blog.hu/api/trackback/id/tr21502762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása