Eseménymarketing tippek haladóknak I.

Érdekes, Emlékezetes, Tömeges hatású, Közösségformáló

Aki kicsit is foglalkozik marketinggel, egy idő után egyre nehezebben talál ki újdonságokat, hiszen a személyes kreativitásnak is megvannak a maga határai. Az viszont elengedhetetlen, hogy cégünk, termékünk számára megtaláljuk a megfelelő kommunikációs csatornát, amely arra az időszakra a leghasznosabb és illeszkedik az előre meghatározott törekvésekkel, irányelvekkel.

Rekordkísérlet: Nem egyedi, hogy egy cég tömegrendezvényt szervez egy brand-je, vagy egyszerűen saját ismertsége növelésének érdekében.Mi mégis első eseménymarketing tippünket ezek köré a rendezvények köré szeretnénk felépíteni. Az ilyen marketing tömegrendezvények közé tarozik a rekordkísérlet.

Ahogy már az alcímben látható, a rekordkísérlet tartalmazza mind a négy fontos elvárást, ami felkelti az érdeklődést az esemény iránt, közvetetten pedig a névadó cég, vagy brand iránt. Érdekes, mert nem minden nap vehet részt az ember (fogyasztó) olyan eseményen, ahol az Ő közreműködésére is szükség van egy adott cél eléréséhez. Emlékezetes, mert olyan dolgot csinál sok ezer emberrel együtt, amit az átlag hétköznapokon nem. Tömeges hatású, mert nem mindennapi ötletet dolgoz fel, ezért sokan jönnek el, ha csak rövid időre is, de egységet alkotnak egymással és a szervező, ötletgazda céggel. Egyszerre érzik ugyanazt az érzést, ugyanazt az ízt, látják ugyanazt a színt, tartoznak egy nagy közösséghez. Mivel sokan vesznek rajta részt, ehhez a sok emberhez egyszerre egy időben könnyebb kommunikálni. Mindenki saját maga dönt a részvételről, ezáltal nyitottabb, befogadóbb a helyszíni reklámok, termékek, promóciók iránt és szórakozva, erőltetés nélkül válik érdeklődővé.


Nem kell persze egyből több tízezer résztvevő ahhoz, hogy rekordkísérlet felállításáról beszéljünk, hiszen egy rekordfelállítás kisebb cégeknél is csapatépítő, közösségformáló szereppel bír. Minden évben egyszer, a Magyar Rekordok napján (szeptember 5-6.) számtalan mókás csúcs születik hazánkban, amelyet kisebb csoportok, például néhány száz fős cégek állítanak fel. Ajánljuk programelemként nem csak külső eventmarketing eseményekre, hanem belső kommunikációra is.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://multeam.blog.hu/api/trackback/id/tr511201031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása